Nyní pojďme trochu počítat
Jedna hodina s živým lektorem vyjde s trochou štěstí na 500,- Určitě se vyplatí a neříkám, že byste do dobrého lektora neměli investovat. Ale je škoda, abyste tento cenný čas s živý lektorem vyplýtvali jen na přípravu na školní práci. Lektora nejlépe využijete a to, co se ve škole nedělá skoro vůbec. Na reálnou komunikaci.
Bude-li mít za měsíc takové hodiny 4, vyjde vás to na 2000,- To je bezva cena za to, že vaše dítě bude umět to, co z jeho třídy umí málokdo, tedy mluvit a rozumět. Ale českému školství je vcelku jedno, jestli její žák mluví a rozumí. České školství chce kvantifikovatelné statistické výsledky. Které se dají dát do srovnávacích tabulek a vynést na krásný graf. To znamená, že potřebuje čísla. Ne náhodou se u nás hodnotí číselnými známkami.
Jinými slovy, české školství žije z písemek a testů, které jeho krmiči vyrábějí na základě školních osnov.
Dítě musí být připraveno i na tohle. A podstatnou část břemene této přípravy sejme z dítěte, matky i toho lektora tento kurz. Vyhovuje školním osnovám a cvičení, které v něm jsou, si opraví sám.
Za měsíc vás tedy lektor vyjde na 2 000,- Za 10 měsíců školní docházky
na 20 000,-
Tento kurz vás vyjde na 999,- tedy 20 x méně.
A máte ho napořád. A učí totéž, ve stejném rozsahu, se všemi slovíčky a gramatikou, jako to, co se všechny děti v ČR v sedmé třídě učí podle osnov. Nechybí ani Ň.